fredag, mars 28, 2008

God morgon! Rise and shine!

Härligt att vakna upp till strålande sol trots att kl. inte var mer än 05.50. Måste nog, tyvärr, inse att det är runt den tiden som Amanda har bestämt sig för att det är dags att gå upp. Hon vägrar att somna om, eller hon somnar om långt senare mellan 8.30 och 09.00, och då e jag för pigg att somna om plus att Sander redan är uppe. Tidigaste laget, men jag får väl glädja mig med att hon sover hela natten iallafall. Idag ska jag plugga lite på förmiddagen och sen ska jag träffa min kusin som är här med hela familjen, kul! Sander tjatar om att få träffa kusinerna. Nu har jag även beställt mina efterlängtade converse, vita o fina, super till sommaren. Hade en rabattkod på La Redoute som gav 25% på hela köpet så jag gjorde ett kap, 434 riksdaler.
Här ifrån e bilden.

Inga kommentarer: